|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (02.02.2018)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (20.05.2019)
Rusek, M., Slavík, J., & Najvar, P. (2016). Obsahová konstrukce a didaktické uplatnění přírodovědného edukačního experimentu ve výuce na příkladu chemie. Orbis scholae, 10(2), 71-91. Sherin, M., & Van Es, E. A. (2009). Effects of video club participation on teachers' professional vision. Journal of teacher education, 60(1), 20-37.
Slavík, J., Janík, T., Jarníková, J., & Tupý, J. (2014). Zkoumání a rozvíjení kvality výuky v oborových didaktikách: metodika 3A mezi teorií a praxí. Pedagogická orientace, 24(5), 721-752. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (28.09.2020)
V prezenčním provedení se kurz odehrává na konkrétních školách, na kterých studenti hospitují vyučovací hodiny chemie, ty s vyučujícím rozebírají a následně zoracovávají reflexe. V online provedení studenti sami sledují videozáznam hodiny, který pak v online setkání rozebírají s vyučujícím, následně zpracovávají reflexi. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (28.09.2020)
Podmínkou udělení zápočtu je absolvování 10 hospitací hodin chemie na vybraných školách, vyplnění a vyhodnocení záznamových archů. |