|
|
Soubory | Komentář | Kdo přidal | |
Logolink_OP_VVV_hor_barva_cz.jpg | Kateřina Esserová, DiS. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D. (03.02.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D. (03.02.2022)
Kurs prohlubuje a rozšiřuje znalosti a vědomosti získané předchozím studiem. Na rozdíl od spíše teoreticky zaměřeného úvodu se tento kurs věnuje spíše praktickým a metdoickým otázkám výuky dějepisu. |
|
||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: Kateřina Entnerová, DiS. (11.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Iva Beránková (27.01.2020)
BENEŠ, Zdeněk, Minulost v médiích či mediální minulost? In: JIRÁK Jan – WOLÁK Radim, Mediální gramotnost: nový rozměr vzdělávání. Praha 2007. ISBN 978-80-86212-58-6. ČAPEK, Vratislav, Didaktika dějepisu 1. Praha 1985. ČAPEK, Vratislav, Didaktika dějepisu 2. Praha 1988. HAVLŮJOVÁ Hana – CHARVÁTOVÁ, Kateřina – INDROVÁ, Martina a kol., Památky nás baví 2. Předáváme péči o kulturní dědictví žákům 2. stupně základních škol a středoškolákům, Praha 2015. ISBN: 978-80-905631-7-9. HAVLŮJOVÁ, Hana – NAJBERT, Jaroslav a kol., Paměť a projektové vyučování v dějepise. Praha 2014. ISBN 978-80-87912-12-6. JULÍNEK, S. a kol., Základy oborové didaktiky dějepisu, Brno 2004. ISBN 80-210-3495-5. LABISCHOVÁ Denisa – GRACOVÁ Blažena, Příručka ke studiu didaktiky dějepisu. Ostrava 2008. ISBN 978-80-7368-584-3. LÉVESQUE Stéphane, Thinking historically: Educating students for the twenty-first century. University of Toronto Press, 2008. ISBN 1442610999, 978-1442610996. SEIXAS Peter et al., The big six: Historical thinking concepts. Nelson Education, 2013. ISBN 0176541543, 978-0176541545. STRADLING Robert, Multiperspektivita ve vyučování dějepisu: příručka pro učitele, MŠMT, Praha 2003. (přístupné na: http://www.msmt.cz/vzdelavani/zakladni-vzdelavani/multiperspektivita-ve-vyucovani-dejepisu-prirucka-pro-ucitele |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (06.03.2022)
Analýzta tematického celku Práce s textem a ausiovizuálním materiálem Práce s chybou Jak efektivně poskytovat zpětnou vazbu Kritéria hodnocení badatelské výuky Historiylab: aplikace pro práci s prameny v digitálním prostředí Výuka v terénu Sylabus byl inovován v rámci projektu "Podpora pregraduálního vzdělávání budoucích učitelů na UK", registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0016093. Kurz je součástí vzdělávacího modulu pro rozvoj kompetencí studentů v oblasti evaluace a autoevaluace. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D. (25.02.2022)
1. zpracování analýzy tematického celku dle zadání. Tento text odevzdat vyučujícímu nejméně týden před termínem zk. Nad tímto textem bude vedena rozprava - vyučující může pokládat doplňující otázky směrem k výukovým cílům, konkrétním zdrojům, historické analýze, atp. Posílá se pouze link, ve kterém
2. přečíst jeden zahraniční článek/ kapitolu z výběru, který mají studenti k dispozici (bude upřesněno)
|