|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kateřina Sládková (21.11.2021)
|
|
||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: Kateřina Entnerová, DiS. (28.08.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (30.11.2021)
Povinná literatura: MANOVICH Lev. Principy nových médií. In: Tomáš Dvořák, ed. Kapitoly z dějin a teorie médií. Praha: Akademie výtvarných umění v Praze, Vědecko-výzkumné pracoviště, 2010. Edice VVP AVU. s. 33–50. ISBN 978-80-87108-16-1. HAVLŮJOVÁ, Hana, Martina INDROVÁ a Petr SVOBODA. Památky nás baví 4. Kulturní dědictví jako příležitost pro učení všech generací. Metodika tvorby, realizace a hodnocení kvality edukačních programů v oblasti péče o kulturní dědictví pro neformální a informální učení. Praha: Národní památkový ústav, 2015. ISBN 978-80-905631-9-3. Online: http://elearning.historickededictvi.com/zobraz/materialy/odborne-texty Doporučená literatura: FOLTÝN, Dušan a kol. Prameny paměti: sedm kapitol o kulturně historickém dědictví pro potřeby výchovné praxe. Praha: Katedra dějin a didaktiky dějepisu Pedagogické fakulty UK, 2008. ISBN 978-80-7290-352-8. Dostupné také z: http://elearning.historickededictvi.com/zobraz/materialy/odborne-texty) HUDEC, Petr a kol. Kunstkomora v tabletu 1. Olomouc: Muzeum umění Olomouc, 2020, s. 8–18 a 23–29. ISBN 978-80-881a03-61-5. Dostupné také z: http://www.mcmp.cz/fileadmin/user_upload/o_nas/AKTUALITY/K1_2020.pdf PÝCHA, Čeněk. Místa paměti v digitálním prostředí. Historie – otázky – problémy, 2018, roč. 10, č. 1, s. 32–45. ISSN 2336–6672. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (30.12.2021)
Obsah: 1-2 On-line výstavy 3-4 Virtuální muzea 5-6 Sociální média a kulturní dědictví 7-8 Edukativní hry a gamefikace minulosti 9-10 Příprava webové stránky 11-12 Výzvy digitalizace v kulturním dědictví
|