|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (19.11.2021)
|
|
||||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: Kateřina Entnerová, DiS. (08.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kateřina Sládková (26.11.2021)
Povinná literatura: VALENTA J., Metody dramatické výchovy, Praha: Portál 2004, ISBN 978-80-247-1865-1. MACHKOVÁ E., Didaktika dramatické výchovy, Praha: AMU, ISBN 80-7331-021-X. Doporučená literatura: MACHKOVÁ, Eva. Metodika dramatické výchovy: zásobník dramatických her a improvizací. 13. vydání. Praha: Národní informační a poradenské středisko pro kulturu, 2015. 156 stran. ISBN 978-80-7068-298-2. SLAVÍK, Jan a WAWROSZ, Petr. Umění zážitku, zážitek umění: teorie a praxe artefiletiky. 2., vyd. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2011. 2 sv. (281, 303 s.). ISBN 978-80-7290-498-3. ULRYCHOVÁ, Irina. Drama a příběh: tvorba scénáře příběhového dramatu v dramatické výchově. 2. vydání. Praha: Akademie múzických umění v Praze, Katedra výchovné dramatiky DAMU, 2016. 103 s. ISBN 978-80-7331-408-8. VYBÍRAL, Michal. Od zkušenosti k poznání, aneb, Projekty, dramatická výchova a konstruktivismus s dětmi ve věku 7-12 let: (praktické ukázky). Plzeň: Pedagogické centrum, 1996. 48 s.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. (30.12.2021)
Obsah: Blok I. Východiska dramatické výchovy. Interdisciplinární charakter dramatické výchovy. Prolínání dramatické výchovy s muzejní, galerijní a památkovou edukací. Blok II. Druhy interpretace objektů kulturního dědictví. Tematické oblasti a cíle. Stavba programu založeného na uměleckém vnímání objektu kulturního dědictví s využitím metod dramatické výchovy. Blok III. Realizace programu na vybraném památkovém objektu, jeho ověřování a reflexe. Didaktická a metodická evaluace. |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Entnerová, DiS. (13.09.2022)
Vypracování osnovy metodiky s využitím dramatické výchovy, s cílem interpretovat vybraný památkový objekt. |