|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D. (24.01.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D. (24.01.2021)
Studenti rozvíjí techniku analýzy filmu jako historického pramene, rozvíjejí také své schopnnosti diaktické transformace filmové produkce s důrazem na evaluaci výsledků učení.
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D. (24.01.2021)
Budeme využívat Google disk, na kterém budou uložené materiály k analýze v seminářích a komunikační platformou bude Meet Hangouts. Další formou komunikace je mail. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D. (24.01.2021)
ČINÁTL, Kamil – PINKAS, Jaroslav a kol. Dějiny ve filmu. Film ve výuce dějepisu. ÚSTR, Praha: 2014, 249 s. MARCUS, Alan S., et al.: Teaching history with film: Strategies for secondary social studies. Routledge, 2018. MARCUS, Alan S. (ed.): Celluloid blackboard: Teaching history with film. IAP, 2006. MORGAN, Peter. How can we deepen and broaden post-16 students' historical engagement with the Holocaust? Developing a rationale and methods for using film. Teaching History, 2010, 141: 27. PINKAS, Jaroslav: Reprezentace každodennosti tzv. normalizace v didaktické praxi. In: KOPAL, Petr (ed.): Film a dějiny 4: normalizace. Casablanca – ÚSTR, Praha 2014, s. 585–604. PINKAS, Jaroslav: Svazáci a páskové – „jiná“ padesátá léta. In: PAŽOUT, Jaroslav (ed.). Každodenní život v Československu 1945/48–1989. Technická univerzita Liberec – ÚSTR, Liberec – Praha 2015, s. 194–215. STARÝ, Karel; LAUFKOVÁ, Veronika. Formativní hodnocení ve výuce. Portál, 2016. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D. (24.01.2021)
Ideologické a politické prvky v hraném historickém filmu a v dokumentu |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Jaroslav Pinkas, Ph.D. (24.01.2021)
Vedle pravidelné docházky (absence max. 20% ) je podmínkou, aby každý student/ka zpracoval/a vzorovou lekci založenou na využití audiovizuálního materiálu. |