|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Kacafírková, Ph.D. (04.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Kacafírková, Ph.D. (04.09.2023)
Samostudium literatury: 5 hodin Plnění průběžných úkolů: 20 hodin Seminární práce: 12 hodin Příprava na zápočet: 15 hodin |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Kacafírková, Ph.D. (04.09.2023)
Školní vzdělávací programy příslušné střední školy Tituly dle individuálních potřeb studentů Doporučené: BROWN, H. Douglas. Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. White Plains: Pearson Education, 2007, ISBN 978-0-13-612711-6. GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. Praha: MŠMT, 2021. RICHARDS, Jack C. a LOCKHART, Charles. Reflective teaching in second language classrooms. New York, NY, USA: Cambridge University Press, 1994. ISBN 05-214-5803-X. SCRIVENER, Jim. Learning Teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford: Macmillan, 2011. ISBN 978-0-23072984-1. Společný evropský referenční rámec. Univerzita Palackého v Olomouci, 2002. ISBN 80-244-0404-4. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Kacafírková, Ph.D. (04.09.2023)
1. specifické aspekty výuky anglického jazyka na střední škole |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Petra Kacafírková, Ph.D. (04.09.2023)
zápočet - 4 kredity aktivní práce v semináři a plnění úkolů v době přípravy na praxi stoprocentní splnění úkolů v době praxe odevzdání požadovaných materiálů v požadovaném termínu - portfolio, videonahrávka hodiny závěrečný reflektivní pohovor |