|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (17.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (17.01.2023)
plnění průběžných úkolů (20 hodin), seminární práce (12 hodin), příprava na zápočet (15 hodin) Studenti průběžně plní zadané úkoly (20 hodin), pracují s relevantními studijními materiály, zejména v reflektivní fázi pak s oporou o další samostatně nastudovanou literaturu reflektují vlastní výukovou praxí, a to písemně do portfolia k praxi (12 hodin) i ústně v průběhu závěrečného rozhovoru. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (17.01.2023)
Základní literatura: Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2007. ISBN 978-80-87000-37-3. Rámec profesních kvalit učitele cizího jazyka. Praha: NÚV, 2019 RICHARDS, Jack C a Charles LOCKHART. Reflective teaching in second language classrooms. New York, NY, USA: Cambridge University Press, 1994, ISBN 05-214-5803-X. Společný evropský referenční rámec. Univerzita Palackého v Olomouci, 2002. ISBN 80-244-0404-4. ŠVP dané školy (vybrané části) Rozšiřující literatura: BROWN, H. Douglas. Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. White Plains: Pearson Education, 2007, ISBN 978-0-13-612711-6. GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. SCRIVENER, Jim. Learning teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford: Macmillan, 2011. ISBN 978-0-230-72984-1. A další – dle tematického zaměření vlastní reflexe výuky/praxe |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (17.01.2023)
Praxe sestává ze tří základních částí: přípravné – realizační – reflektivní. · Organizace praxe, požadavky kladené na studenty před, v průběhu i po praxi samotné, seznámení s oficiálními dokumenty. · Příprava na praxi:
· Realizace praxe:
Reflexe praxe:
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (17.01.2023)
Průběžné plnění zadaných úkolů na seminární setkání v přípravné i reflektivní fázi, aktivní účast. Realizace praxe v plném rozsahu, pozorování výuky (mentora a spolužáka, cca 8 hodin), samostatná výuka min. 12 hodin, tandemová výuky min. 2 hodiny (možno nahradit samostatnou výuku výukou tandemovou - v menším rozsahu). Odevzdání kompletního portfolia dle zadání (tj. obsahujícícmo všechny zadané úkoly) v daném termínu. Obsah portfolia:
Závěrečný reflektivní rozhovor. |