|
|
|
||
Poslední úprava: Gamze Korbek, Ph.D. (30.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Gamze Korbek, Ph.D. (30.01.2024)
Samostudium literatury - 10 hodin, Práce se studijními materiály - 15 hodin, Plnění průběžných úkolů včas- 18 hodin, Seminární práce - 10 hodin, Příprava na zápočet - 10 hodin, Příprava na zkoušku a zkouška - 25 hodin. |
|
||
Poslední úprava: Gamze Korbek, Ph.D. (30.01.2024)
Povinné - Vybrané kapitoly z: (2001). Výuka podle principů: interaktivní přístup k jazykové pedagogice. 2nd ed. White Plains, NY: Longman. ISBN 978-013028283. Harmer, J. (1991). Praxe výuky anglického jazyka. Longman. ISBN 0-582-40385-5. Gover, R., Phillips, D., & Walters, S. (1995). Teaching Practice Handbook (Příručka pro učitelskou praxi). Heinemann. ISBN 0435240595. Scrivener, J. (2011). Learning Teaching: The essentials guide to English language teaching (Učitelství výuky: základní průvodce výukou anglického jazyka). Oxford: Macmillan. ISBN 978-1-4050-1399-4.
WILSON, JJ. (2008). Jak učit naslouchání. Harlow: Pearson Education, 2008. |
|
||
Poslední úprava: Gamze Korbek, Ph.D. (30.01.2024)
Zkouška se bude skládat ze tří částí: 1. Písemného testu teoretických znalostí o řečových dovednostech - nutné dosánout nejméně 70% celkového počtu bodů + následného teoretického pohovoru nad testem 2. Rozhovoru o prostudovaných dílech z doporučené literatury. Součástí hodnocení je i jazyková a formulační úroveň. 3. Aktivní účast na přípravě a realizaci týmové prezentace a mikrovyučování, max. 2 pokusy, podmínkou je správnost a koherence jazykového projevu. Prezentace se bude skládat z teoretického shrnutí (10 - 15 minut, správné použití angličtiny; uveďte prosím klíčové body k zapamatování plus další informace, které jste našli v literatuře) a mikrovýuky (15 - 20 minut, správné použití angličtiny; praktická ukázka uvedení teoretických zásad do praxe). Počet termínů: 1 řádný + 2 opravné |
|
||
Poslední úprava: Gamze Korbek, Ph.D. (30.01.2024)
1. Receptivní řečové dovednosti: poslech a čtení 2. Produktivní řečové dovednosti: mluvení a psaní 3. Tvorba vlastních materiálů/aktivit 4. Mikrovyučování v rámci jednotlivých řečových dovedností s reflexí 5. Hodnocení a známkování projevu žáků v rámci jednotlivých dovedností. |
|
||
Poslední úprava: Gamze Korbek, Ph.D. (30.01.2024)
1. Docházka minimálně 80% (ne více než 2 zameškané hodiny), 2. Aktivní účast ve výuce, včetně aktivit založených na domácí četbě a domácích úkolech, 3. Mikrovyučování s reflexí. |