|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (08.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (11.09.2022)
Samostudium literatury 5 hodin Práce se studijními materiály 7 hodin Plnění průběžných úkolů 10 hodin Příprava na zkoušku 10 hodin |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (08.09.2022)
Gover, R., Philips, D., & Walters, S. (1995).Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching. ISBN 0435240595. Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů na gymnáziích. (2007). Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze. ISBN 978-80-87000-13-7. Nuan, D. & Lamb, C. (1996). The Self-directed Teacher: Managing the learning process. Cambridge. ISBN 0-521-49773-6. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. (2007). Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze. ISBN 978-80-87000-11-3. Showalter, E. Teaching Literature. Blackwell Publishing, 2003. ISBN: 9780631226246. Skopečková, E. Literární text ve výuce anglického jazyka: specifické aspekty didaktiky anglicky psané literatury ve výuce anglického jazyka v kontextu současných proměn české vzdělávací soustavy. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2010. ISBN 978-80-7043-935-7. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (08.09.2022)
- zkouška bude vedena formou ústního pohovoru - sledována bude aplikace teoretických poznatků z oborové didaktiky do prostředí střední školy - součástí hodnocení je také aplikace teoretického didaktického tematického okruhu do prostředí školní praxe každý student má 1 řádný pokus a 2 opravné |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (08.09.2022)
1. faktory vyučovacího procesu 2. cíle výuky 3. obsah výuky (včetně výuky literatury) 4. žák (včetně žáků s SPU) 5. učitel 6. řízení edukačního procesu (role mateřského jazyka) 7. principy tvorby a tvorba kurikulárních dokumentů (ŠVP, tematické plány) 8. plánování hodiny / fáze hodiny 9. didaktické prostředky 10. hodnocení ve výuce cizích jazyků / oprava chyb (autentické nahrávky a materiály k hodnocení) |