|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (08.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (08.09.2022)
Samostudium literatury 5 hodin Práce se studijními materiály 10 hodin Plnění průběžných úkolů 35 hodin Seminární práce 15 hodin Příprava na zápočet 7 hodin |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (08.09.2022)
Školní vzdělávací programy příslušných středních škol Tituly dle individuálních potřeb studentů doporučené: BROWN, H. Douglas. Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. White Plains: Pearson Education, 2007, ISBN 978-0-13-612711-6. GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2007. ISBN 978-80-87000-11-3. RICHARDS, Jack C. a LOCKHART, Charles. Reflective teaching in second language classrooms. New York, NY, USA: Cambridge University Press, 1994. ISBN 05-214-5803-X. SCRIVENER, Jim. Learning Teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford:Macmillan, 2011. ISBN 978-0-23072984-1. Společný evropský referenční rámec. Univerzita Palackého v Olomouci, 2002. ISBN 80-244-0404-4. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (08.09.2022)
(1) seznámení se s vybranou školou jako institucí, včetně relevantních kurikulárních dokumentů, a s třídami mentora prostřednictvím pozorování; (2) výkon samostatné pedagogické činnosti ve třídách mentora, a to jak ve spolupráci s mentorem, tak samostatně. Součástí praxe bude mino jiné pořízení videozáznamu jedné vyučovací hodiny a její reflexe s mentorem, tj. fakultním učitelem, a didaktikem AJ. V rámci reflexe praxe budou studenti pracovních skupinách 2-4 studentů vzájemně analyzovat a hodnotit videonahrávky svých vlastních vyučovacích hodin. Studenti rozšíří své profesního portfolio o relevantní materiály. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (08.09.2022)
zápočet - 8 kreditů aktivní práce v semináři a plnění úkolů v době přípravy na praxi stoprocentní splnění úkolů v době praxe odevzdání požadovaných materiálů v požadovaném termínu - portfolio, videonahrávka hodiny závěrečný reflexivní pohovor |