|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (27.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (02.02.2022)
samostudium literatury (12 hodin), práce se studijními materiály (25 hodin), plnění průběžných úkolů (30 hodin), příprava na zkoušku a zkouška (15 hodin)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (27.01.2022)
Applied Language Learning, volume 9–10, Defense Language Institute (U.S.). Foreign Language Center, Defense Language Institute, Foreign Language Center, 1998 Steven Brown, Jenifer Larson-Hall. Second Language Acquisition Myths: Applying Second Language Research to Classroom Teaching. University of Michigan Press, 2012, ISBN 0472034987, 9780472034987 Vivian Cook, David Singleton. Key Topics in Second Language Acquisition. Multilingual Matters, 2014, ISBN 1783091827, 9781783091829 Judit Kormos, Anne Margaret Smith. Teaching Languages to Students with Specific Learning Differences. Multilingual Matters, 2012, ISBN 1847696228, 9781847696229 Nunan, D. Designing Tasks for the Communicative Classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 1989. ISBN 0-521-37915-6. (vybrané kapitoly) Parrott, M. (1996). Tasks for Language Teachers. Cambridge University Press. ISBN: 0 521 42666 9. Lourdes Ortega, Understanding Second Language Acquisition. Routledge, 2014, ISBN 144411705X, 9781444117059 John Santrock. Educational Psychology. 6th edition. McGraw-Hill, ISBN 0073525820, 9780073525822 Roumyana Slabakova. Second Language Acquisition. Oxford University Press, 2016, ISBN 0199687269, 9780199687268 Kurikulární dokumenty: RVP pro ZŠ ukázky ŠVP Jan van Ek, John Trim. Waystage. CUP, 1991. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (27.01.2022)
Požadavky ke zkoušce:
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (27.01.2022)
Tematické celky:
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (27.01.2022)
Podmínky zakončení předmětu:
|