|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (17.01.2023)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (17.01.2023)
samostudium literatury (5 hodin), práce se studijními materiály (10 hodin), plnění průběžných úkolů (35 hodin), seminární práce (15 hodin), příprava na zápočet (7 hodin) Studenti průběžně plní zadané úkoly (35 hodin), pracují s relevantními studijními materiály (10 hodin), zejména v reflektivní fázi pak s oporou o další samostatně nastudovanou literaturu (5 hodin) reflektují vlastní výukovou praxí, a to písemně do portfolia k praxi (15 hodin) i ústně v průběhu závěrečného rozhovoru. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (17.01.2023)
Základní literatura: Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2007. ISBN 978-80-87000-37-3. Rámec profesních kvalit učitele cizího jazyka. Praha: NÚV, 2019 RICHARDS, Jack C a Charles LOCKHART. Reflective teaching in second language classrooms. New York, NY, USA: Cambridge University Press, 1994, ISBN 05-214-5803-X. Společný evropský referenční rámec. Univerzita Palackého v Olomouci, 2002. ISBN 80-244-0404-4. ŠVP dané školy (vybrané části) Rozšiřující literatura: BROWN, H. Douglas. Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. White Plains: Pearson Education, 2007, ISBN 978-0-13-612711-6. GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. SCRIVENER, Jim. Learning teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford: Macmillan, 2011. ISBN 978-0-230-72984-1. A další – dle tematického zaměření vlastní reflexe výuky/praxe |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (17.01.2023)
Praxe sestává ze tří základních částí: přípravné – realizační – reflektivní. · Organizace praxe, požadavky kladené na studenty před, v průběhu i po praxi samotné, seznámení s oficiálními dokumenty. · Příprava na praxi:
· Realizace praxe:
Reflexe praxe:
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (17.01.2023)
Průběžné plnění zadaných úkolů na seminární setkání v přípravné i reflektivní fázi, aktivní účast. Realizace praxe v plném rozsahu, pozorování výuky (mentora a spolužáka, min. 10 hodin, ideálně více), samostatná výuka min. 24 hodin, tandemová výuky min. 4 hodiny (možno nahradit samostatnou výuku výukou tandemovou - v menším rozsahu). Odevzdání kompletního portfolia dle zadání (tj. obsahujícícmo všechny zadané úkoly) v daném termínu. Obsah portfolia:
Závěrečný reflektivní rozhovor. |