|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (05.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (09.09.2022)
Samostudium literatury: 5 hodin (semestr) Práce se studijními materiály: 10 hodin (semestr) Doba věnovaná pozorování výuky: min. 24 hodin (semestr) Plnění průběžných úkolů (doba očekávaná na přípravu jednoho semináře a na přípravu a reflexe pozorování výuky) a tvorba portfolia/seminární práce: 20 hodin (semestr)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (05.09.2023)
Rámec profesních kvalit učitele cizího jazyka (dostupný online) Literatura dle zaměření vlastních principů výuky AJ ULIČNÁ, K.; ŽĎÁREK, K. Vidíš, vidím, vidíme? Výuka anglického jazyka na základních a středních školách: videopřípady, 1 díl. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2016. ISBN 978-80-88176-09-1. https://publi.cz/books/468/index.html?secured=false#cover ULIČNÁ, K.; ŽĎÁREK, K. Vidíš, vidím, vidíme? Výuka anglického jazyka na základních a středních školách: videopřípady, 2. díl. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2017. ISBN 978-80-88176-09-1. https://publi.cz/books/535/index.html?secured=false#cover SCRIVENER, Jim. Learning teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford: Macmillan, 2011. ISBN 978-0-230-72984-1. GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. RICHARDS, Jack C a Charles LOCKHART. Reflective teaching in second language classrooms. New York, NY, USA: Cambridge University Press, 1994, ISBN 05-214-5803-X. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (09.09.2022)
Tematické celky: |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (09.09.2022)
Aktivní účast: v seminářích na fakultě a na náslechových návštěvách ve školách. Průběžné plnění úkolů v zadaných termínech v plném rozsahu. Předložení profesního portfolia. Závěrečný pohovor. |