|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (26.10.2019)
|
|
||
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (11.09.2020)
SCRIVENER, Jim. Learning Teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford:Macmillan, 2011. ISBN 978-0-23072984-1. RICHARDS, Jack C a Charles LOCKHART. Reflective teaching in second language classrooms. New York, NY, USA: Cambridge University Press, 1994. ISBN 05-214-5803-X. Brown, Douglas H. Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. 2nd ed. White Plains, NY: Longman, 2001 |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (26.10.2019)
Před praxí - představení ped. praxe, její organizace a dokumenbtů - osobní strategie, pokyny, analýza SWOT, analýza a komparace kurikulárních dokumentů Při praxi - dobrovolné individuální konzultace Po praxi - skupinová reflexe ped.praxe, její organizace a dokumentů - individuální reflexivní rozhovory |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (26.10.2019)
80% docházka aktivní účast v semináři včasné dodání požadovaných dokumentů a informací (DPP, vyplnění GOOGLE tabulky, portfolio) projití na reflexivním pohovoru |