|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (13.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (13.09.2020)
Katalogy požadavků pro zkoušky společné části maturitní zkoušky konané ve školním roce 2019/2020: Anglický jazyk. Praha: CERMAT. [cit. 2020-30-5]. Dostupné z www.cermat.cz Manuál pro tvorbu školních vzdělávacích programů na gymnáziích. (2007). Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze. ISBN 978-80-87000-13-7. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia. (2007). Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze. ISBN 978-80-87000-11-3. Richards, J. C. & Lockhart, Ch. (1994). Reflective teaching in second language classrooms. New York, NY, USA: Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-45181-9. SCRIVENER, J. (2011). Learning teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford: Macmillan, 2011. ISBN 978-1-4050-1399-4. Školní vzdělávací programy příslušných středních škol. Tomlinson, B. (Ed.). (2011). Materials Development in Language Teaching. Cambridge University Press. ISBN 978-0-521-15704-9. Další tituly dle individuálních potřeb studentů. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (13.09.2020)
Praxe na SŠ je ukončena klasifikovaným zápočtem. Výsledná známka je průmerem čtyř komponentů: 1. známka navržená mentoren ze SŠ 2. známka navržená učitelem z katedry za shlédnutou hodinu 3.známka udělená vedoucím praxe za portfolio ped. praxe 4.absolvování reflexivního pohovoru |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (13.09.2020)
Kurikulární dokumenty (RVP, ŠVP), tematické plány Faktory vyučovacího procesu Cíle výuky Obsah výuky Žák Učitel Řízení edukačního procesu Plánování hodiny / fáze hodiny Hodnocení ve výuce cizích jazyků / oprava chyb … a další témata. Jedná se vždy o praktickou aplikaci teoretických poznatků v prostředí konkrétní třídy, školy a skupiny. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (13.09.2020)
Návštěva reflektivního semináře k pedagogické praxi. Absolvování ped. praxe na SŠ Odevzdání všech požadovabných dokumentů v souladu s časovými požadavky Absolvnování závěrečného reflexivního pohovoru. |