|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (11.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (27.09.2020)
Seminář i přednáška budou probíhat v čase daném rozvrhem přes meet.google.com. Studenti obdrží link na svoji mailovou adresu. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (11.09.2020)
Povinná literatura: vybrané kapitoly z: HARMER,J. The Practice of English Language Teachig. Harlow: Longman, Pearson Education, 2001. ISBN 0-582-40385-5. SCRIVENER,J. Learning Teaching. Macmillan: 2005. ISBN 978-1-4050-1399-4. THORNBURY, Scott. How to teach grammar. Harlow: Longman, 2001. ISBN 978-058-2339-323. THORNBURY, Scott. How to teach vocabulary. Harlow: Pearson Education Limited, 2007. ISBN 978-058-2429-666. KELLY, Gerald. How to teach pronunciation. Harlow: Longman, 2000. ISBN 05-824-2975-7.
Doporučená literatiura: CELCE-MURCIA, Marianne, Donna BRINTON a Janet M GOODWIN. Teaching pronunciation: a course book and reference guide. 2nd ed. New York: Cambridge University Press, 2010. ISBN 05-217-2976-9. BROWN, H. Douglas. Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. White Plains: Pearson Education, 2007, ISBN 978-0-13-612711-6. GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. GRANT, Linda J a Donna BRINTON. Pronunciation myths: applying second language research to classroom teaching. Ann Arbor: University of Michigan Press, 2014. ISBN 04-720-3516-9. LANE, Linda. Tips for teaching pronunciation: a practical approach. White Plains, NY: Pearson Longman, 2010. ISBN 978-013-8136-291. SCRIVENER, Jim. Learning teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford: Macmillan, 2011. ISBN 978-0-230-72984-1. UR, Penny. A Course in English Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 2012. ISBN 978-1-107-68467-6. UNDERHILL, Adrian. Sound foundations: Learning and teaching pronunciation. Oxford: Macmillan, 2005. ISBN 1-4050-6408-0.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (11.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (11.09.2020)
K získání klasifikovaného zápočtu je třeba: 1. mít minimnálně 80% docházku 2. aktivně se zúčastnit práce v seminářích, včetně dodání všech domácích úkolů a portfolia aktivit 3. projít testem: dosáhnout minimálně 60% úspěšnosti
Celkem má každý student max. 3 pokusy na test. |