|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (11.09.2020)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (04.09.2021)
Seminář bude probíhat v čase daném rozvrhem. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (11.09.2020)
Povinná: Scrivener, Jim. Learning teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford: Macmillan, 2011. Richards, Jack C, and Charles Lockhart. Reflective teaching in second language classrooms. New York, NY, USA: Cambridge University Press, 1994. ____________________________________________________________ Doporučená: Brown, Douglas H. Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. 2nd ed. White Plains, NY: Longman, 2001. European Centre for Modern Languages. European Portfolio for Student Teachers of Languages. archive.ecml.at/mtp2/FTE/pdf/STPExtract.pdf |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (05.09.2021)
80% docházka aktivní účast v semináři včasné dodání požadovaných dokumentů a informací (DPP, vyplnění GOOGLE tabulky, portfolio) projití na reflexivním pohovoru Součástí hodnocení je i jazyková a formulační úroveň.
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (04.09.2021)
Před praxí - představení ped. praxe, její organizace a dokumenbtů - osobní strategie, pokyny, analýza SWOT, analýza a komparace kurikulárních dokumentů Při praxi - dobrovolné individuální konzultace Po praxi - skupinová reflexe ped.praxe, její organizace a dokumentů - individuální reflexivní rozhovory |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (04.09.2021)
80% docházka aktivní účast v semináři včasné dodání požadovaných dokumentů a informací (DPP, vyplnění GOOGLE tabulky, portfolio) projití na reflexivním pohovoru |