|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (04.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (04.09.2021)
Výuka probíhá dle rozvrhu. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (13.09.2020)
Povinná literatura: BROWN, H. (2014). Principles of Language Learning and Teaching. 6th ed. NY: Pearson Education ESL. BROWN, H. (2001). Teaching by principles: an interactive approach to language pedagogy. 2nd ed. White Plains, NY: Longman, GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. HEDGE, T. (2000). Teaching and Learning in the Language Classroom. Oxford: Oxford University Press. ULIČNÁ, Klára a Karel ŽĎÁREK. Vidíš, vidím, vidíme? Výuka anglického jazyka na základních a středních školách: videopřípady [online]. Praha: Ústřední knihovna, Univerzita Karlova, 2017 [cit. 2017-05-30]. ISBN 978-80-88176-09-1. Dostupné z: https://publi.cz/books/468/index.html?secured=false#cover
Kurikulární dokumenty: Rámcové vzdělávací programy pro SŠ, ukázky školních vzdělávacích programů Společný evropský referenční rámec pro jazyky a příslušné vzdělávací standardy (úroveň B1/B2) |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Martin Mikuláš, Ph.D. (13.09.2020)
sylabus: - kurikulární dokumenty (RVP, ŠVP), tematické plány, přípravy na hodinu - faktory vyučovacího procesu - cíle výuky - obsah výuky - žák - učitel - řízení edukačního procesu (role mateřského jazyka) - plánování hodiny / fáze hodiny - didaktické prostředky - hodnocení ve výuce cizích jazyků / oprava chyb |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (04.09.2021)
docházka 80% aktivní účast v hodinách závěrečný projekt na zadané téma Součástí hodnocení je i jazyková (C2) a formulační úroveň. |