|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (26.02.2021)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (31.01.2020)
GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. SCRIVENER, Jim. Learning teaching: the essential guide to English language teaching. Oxford: Macmillan, 2011. ISBN 978-0-230-72984-1. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Bohuslav Dvořák, Ph.D. (31.01.2020)
- úvodní záležitosti týkající se organizace, porůběhu, oficiálních dokumentů a dalších materiálů vztahujících se k praxi - příprava náslechového nástroje - pojednání o různých praktických aspektech výuky ( řízení vyučovací hodiny, autorita učitele, disciplinární problémy, komunikace se žáky i mentory....) - délka praxe = 1 měsíc, kdy studenti pracují samostatně pod dohleddem a vedením fakultního učitele; učitelé z KAJL hospitují v jedné hodině každého studenta a jeho práci zhodnotí a navrhnou známku - sestavení portfolia z praxe - reflektivní seminář a rozhovor |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (26.02.2021)
Klasifikovaný zápočet bude udělen na základě úspěšného splnění podmínek, což zahrnuje: - důkladná a vrčasná organizace a příprava praxe - uskutečnění 6 náslechů (dvouobor)/8 náslechů (jednoobor) a 20/40 odučených hodin, z toho 12/24 reflektovaných hodin, - odevzdání dokumentace k praxi ve formě portfolia
Klasifikovaný zápočet bude stanoven na základě - kvality zpracování portfolia - hodnocení hospitované hodiny členem KAJL - hodnocení mentora - závěrečného reflexivního pohovoru
|