|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Karel Žďárek, Ph.D. (02.02.2019)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (02.02.2021)
Vzhledem k epidemiologické situaci a očekávané nemožnosti účastit se standardní výuky v rámci oborově didaktické praxe, bude akcent tohoto předmětu v online formě přenesen na pozorování a analýzu videozáznamů reaálné výuky z druhého stupně ZŠ. Na základě pozorování různých tříd a věkových skupin žáků budou elicitována témata, která jsou pro výuku na základní škole specifická, ale i další klíčové principy didaktiky anglického jazyka. Požadavkemna splnění předmětu tudíž bude plnění zadaných úkolů, aktivní účast na online výuce a závěrečné interview. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Karel Žďárek, Ph.D. (02.02.2019)
Literature: GOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New ed. Oxford: Macmillan Heinemann English language teaching, 1995. ISBN 04-352-4059-5. ULIČNÁ, Klára a Karel ŽĎÁREK. Vidíš, vidím, vidíme? Výuka anglického jazyka na základních a středních školách: videopřípady [online]. Praha: Ústřední knihovna, Univerzita Karlova, 2017 [cit. 2017-05-30]. ISBN 978-80-88176-09-1. Dostupné z: https://publi.cz/books/468/index.html?secured=false#cover |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Karel Žďárek, Ph.D. (02.02.2019)
sylabus: - kurikulární dokumenty (RVP, ŠVP), tematické plány, přípravy na hodinu - faktory vyučovacího procesu - cíle výuky - obsah výuky - žák - učitel - řízení edukačního procesu (role mateřského jazyka) - plánování hodiny / fáze hodiny - didaktické prostředky - hodnocení ve výuce cizích jazyků / oprava chyb |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (22.02.2021)
attendance 80% active participation in class final observation/evaluation project on a chosen topic. vzhledem k pandemii: prubezne plneni a odevzdavani ukolu zadanych v průběhu semestru |