|
|
|
||
Předmět je zaměřen na získání vědomostí, dovedností a didaktických postupů v oblasti pohybových her a jejich využití ve výuce tělesné výchovy na 1. stupni základní školy. Využití pohybových her pro rozvoj pohybových schopností a dovedností pro sportovní hry.
Poslední úprava: Vighová Kristýna, Mgr. (16.09.2024)
|
|
||
Studující získají základní vědomosti, pohybové dovednosti a didaktické postupy v pohybových a sportovních hrách. Poslední úprava: Vagaja Milena, Mgr., Ph.D. (17.09.2024)
|
|
||
Přímá výuka 24 hodin Dovednostní příprava 10 hodin Samostudium 10 hodin Příprava na klasifikovaný zápočet 10 hodin Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (21.09.2023)
|
|
||
Rubáš, K. Pohybové hry. Plzeň: PF ZČU 1997 Táborský, F. Sportovní hry. Praha: Grada, 2004 Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (21.09.2023)
|
|
||
Pohybové hry rozvíjející rychlost, obratnost sílu a vytrvalost, lokomoční, manipulační a účelové pohybové hry, využití pohybových her pro nácvik pohybových dovedností ve sportovních hrách. Základy vybraných sportovních her využitelných na 1. stupni ZŠ. Poslední úprava: Dlouhý Martin, PhDr., Ph.D. (21.09.2023)
|
|
||
Aktivní účast ve výuce (max. 2 absence). Zpracování metodické přípravy na zadané téma a následně samotný metodický výstup. Poslední úprava: Vighová Kristýna, Mgr. (16.09.2024)
|
|
||
Studující aplikuje vědomosti a dovednosti v oblasti didaktiky pohybových a sportovních her. Studující analyzuje didaktické principy a metodiky pro výuku pohybových a sportovních her a aplikuje je v praxi. Studující navrhuje a implementuje efektivní výukové plány a aktivity zaměřené na rozvoj pohybových dovedností pro různé věkové skupiny a výkonnostní úrovně. Studující organizuje a řídí výukové hodiny TV s ohledem na bezpečnost, motivaci a fair play. Studující integruje inovativní a netradiční pohybové a sportovní hry do školního kurikula a mimoškolních aktivit. Studující reflektuje vlastní výukové přístupy a identifikuje oblasti pro zlepšení. Poslední úprava: Vighová Kristýna, Mgr. (16.09.2024)
|