|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (30.01.2024)
Plnění průběžných úkolů 2 h, hedání a studium literatury 20 h, příprava prezentace dílčích výstupů 2 h, konzultace 1 h, příprava observačního archu 1 h, observace 1 h, zpracování závěrečné eseje a reflexe observace 15 h , kompletace portfolia 2 h. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.01.2024)
Richards, J.; Lockhart, Ch. (1996). Relfective Teaching in Second Language Classrooms. CUP (selected chapters) + Individually chosen according to the focus of the particular project Doporučená: Gavora, P. (2000). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido Maňák J.; Švec V. (2004). Cesty pedagogického výzkumu. Brno: CPV Nunan, D. (1992). Research methods in language teaching. Cambridge: CUP Hopkins, D. (2002). A Teacher’s Guide to Classroom Research. Maindenhead: Open University Press |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.01.2024)
. individualizovaný výběr principů výuky AJ · diskuze a následná úprava výběru principů · prezentace dílčích výsledků práce v seminářích · zpracování eseje · tvorba observačního archu · příprava na observaci . observace · reflexe observace · dopracování závěrečné práce |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.01.2024)
1. Účast na seminářích (max. 1 absence), připravenost 2. Plnění dílčích úkolů při zpracování jednotlivých částí práce (např. prezentace) 3. Odevzdání všech složek závěrečné práce v uvedených termínech, v uvedeném rozsahu a kvalitě (požadavky na závěrečou práci i termíny odevzdání budou sděleny na prvním semináři) |