|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tereza Topolovská, Ph.D. (09.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tereza Topolovská, Ph.D. (13.09.2023)
Příma výuka: 24 hodin, samostudium a průběžné plnění úkolů: 26 hodin, příprava na zkoušku 10 hodin. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tereza Topolovská, Ph.D. (09.09.2023)
BARONE, Diane M. Children’s Literature in the Classroom: Engaging Lifelong Readers, New York: Guilford Press, 2011. ISBN 978-1606239384. CARTER, Ronald a LONG, Michael N. Teaching Literature. New York: Longman, 1991. ISBN: 9780582746282 DARIGAN, Daniel L., TUNNELL, Michael O. a JACOBS, James S. Children’s Literature: Engaging Teachers and Children in Good Books. New Jersey:Prentice Hall, 2001, ISBN 978-01-3081-355-8. HAHN, Daniel. The Oxford Companion to Children’s Literature (2nd edition). Oxford University Press, 2015, ISBN 978-0199695140. NODELMAN, Perry a REIMER, Mavis. The Pleasures of Children’s Literature. Boston: Allyn & Bacon, 2003, ISBN 978-08-0133-248-7. REYNOLDS, Kimberley. Children’s Literature: A Very Short Introduction, Oxford University Press, 2011, ISBN 978-0199560240. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tereza Topolovská, Ph.D. (09.09.2023)
Požadavky: a) docházka - max. 3 absence b) aktivní účast na hodinách c) příprava na jednotlivé hodiny – četba zadaných textů a vypracování jednotlivých úkolů d) splění ústní zkoušky - 3 pokusy celkově e) součástí hodnocení je i jazyková a formulační úroveň |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tereza Topolovská, Ph.D. (09.09.2023)
1.Anglicky psaná literatura pro děti a mládež ve výuce anglického jazyka – specifičnost literatury, literatura pro děti a mládež, její úloha a možné využití ve výuce cizího jazyka. 2.Problematika čtení literárních textů – orientace na čtenáře a možnosti recepční teorie s ohledem na četbu textů této literatury v rámci výuky anglického jazyka. 3.Historie a vývoj anglicky psané literatury pro děti a mládež. 4.Žánry anglicky psané literatury pro děti a mládež. 5.Aktivity rozvíjející základní řečové dovednosti žáka (čtení, psaní, mluvení a poslech), které využívají texty této literatury. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Tereza Topolovská, Ph.D. (09.09.2023)
Požadavky: a) docházka - max. 3 absence b) aktivní účast na hodinách c) příprava na jednotlivé hodiny – četba zadaných textů a vypracování jednotlivých úkolů d) ústní zkouška - 3 pokusy celkově e) součástí hodnocení je i jazyková a formulační úroveň |