|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (05.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (10.09.2023)
Přímá výuka (24 hodin), studium kurikulárních dokumentů (10 hodin), studium odborné literatury (10 hodin), četba a příspěvky do sdíleného pedagogického deníku (10 hodin), tvorba portfolia (6 hodin). |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (05.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D. (05.09.2023)
Organizace a cíle oborové praxe z anglického jazyka Přístupy k reflexi výuky a vlastnímu profesnímu rozvoji (v kontextu výuky AJ) Profesní portfolio Seznámení se se školou jako institucí a rolí výuky cizího jazyka v rámci relevantních kurikulárních dokumentů Plánování výuky/hodiny (plán hodiny, cíle, obsah, reflexe vyučovacích hodin) Reflexe praxe |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (26.09.2023)
Aktivní účast na seminářích, prezentace vlastního profesního portfolia (bude upřesněno na prvním semináři), tvorba vlastních pozorovacích archů, průběžné příspěvky a komentáře do sdíleného reflektivního deníku, reflexe vybraných částí konkrétních ŠVP. |