|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (07.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (10.09.2023)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (07.09.2023)
Základní: McKay, P.: Assessing Young Language Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2006.
Doplňková: Betáková, L.: Angličtina učitele angličtiny. Plzeň: Fraus, 2006. Cameron, L.: Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. Gardner, B.; Gardner, F. Classroom English. Oxford basics. Oxford : Oxford University Press, 2000. Harmer, J.: The Practice of English Language Teaching. Harlow: Pearson, 2007. Hughes, A.: Testing For Language Teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1989. Hughes, G.S.: A Handbook of Classroom English. Oxford : Oxford University Press, 1990. Scrivener, J.: Learning Teaching. Oxford: Heinemann, 1994. Slattery, M.; Willis, J.: English for Primary Teachers. Oxford: Oxford University Press, 2001. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (07.09.2023)
Introduction to assessment in ELT. Basic terms. The assessment process. Principles for assessing young language learners. Testing. Observation. Self-assessment. Peer assessment. Portfolio. Assessing skills and subskills. Feedback. Mistakes and correction. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (04.10.2023)
1) Aktivní účast, povoleny 2 absence 2) Studium odborné literatury 3) Mikrovyučování adaptující aktivitu z učebnice pro 1. stupeň ZŠ. Součástí hodnocení je i jazyková a formulační úroveň. 4) Tvorba a realizace testu nebo jiné formy hodnocení |