|
|
|
||
Poslední úprava: Gamze Korbek, Ph.D. (30.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: Gamze Korbek, Ph.D. (30.01.2024)
- Přímá výuka - 24 hodin, - Tvorba observačního archu -2 hodiny, - Studium odborné literatury -20 hodin, - Příprava prezentace - 5 hodin, - Plnění průběžných úkolů -12 hodin, - Tvorba portfolia - 5 hodin, - Příprava na zkoušku - 20 hodin. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (23.01.2023)
Základní: Field, J.: Listening in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 2008. Harmer, J. How to Teach Writing. Harlow: Pearson Education Limited, 2004. Nuttall, C.: Teaching Reading Skills In a Foreign Language. Oxford: Macmillian, 1996. Thornbury, S. How to Teach Speaking. Harlow: Pearson Education Limited, 2005.
Doporučená: Cameron, L.: Teaching Languages to Young Learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001. |
|
||
Poslední úprava: Gamze Korbek, Ph.D. (30.01.2024)
Zkouška probíhá formou ústního pohovoru. Kandidát bude nejprve vyzván, aby si na místě připravil aktivitu zaměřenou na zadanou jazykovou dovednost a použil přidělený oddíl z učebnice. Doba přípravy je 25 minut. Poté kandidát vysvětlí a obhájí aktivitu s využitím teoretických znalostí. Je nutné správné používání angličtiny a souvislý ústní projev. |
|
||
Poslední úprava: Gamze Korbek, Ph.D. (30.01.2024)
1. Language skills: introduction 2. Teaching listening 3. Teaching speaking 4. Teaching reading 5. Teaching writing 6. Planning effective skill-oriented lessons 7. Teaching mediation skills 8. Final presentations 9. Course evaluation |
|
||
Poslední úprava: Gamze Korbek, Ph.D. (30.01.2024)
1. Docházka (povoleny 2 absence) 2. Studium odborné literatury, splnění všech zadaných úkolů 3. Náslech ve škole, tvorba a vyplnění observačního archu 4. Aktivní účast na přípravě a realizaci týmové prezentace a mikrovyučování, max. 2 pokusy, podmínkou je správnost a koherence jazykového projevu 5. Doplnění portfolia o nové aktivity včetně cílů a reflexe (1 aktivita na každou řečovou dovednost) 6. Test z teorie (na základě četby literatury, handoutů a poznámek ze seminářů), 70%, max. dva opravné pokusy |