|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Pěničková (24.01.2022)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Pěničková (07.02.2022)
přímá výuka (24 hodin), plnění průběžných úkolů (12 hodin), vypracování písemného úkolu (4 hodiny), příprava na zápočtový test (20 hodin) |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kristýna Červinková Poesová, Ph.D. (25.01.2022)
Povinná literatura: Volín, J. (2002) IPA - Based Transcription for Czech Students of English. Karolinum. Doporučená literatura: Roach, P. (2009) English Phonetics and Phonology. CUP. Crystal, D. (2006) How Language Works. Penguin Books. (pp. 18 – 66) Roach, P. (2001) Phonetics. OUP. Wells, J. C. (2008) Longman Pronunciation Dictionary. Pearson Education Limited. Underhill, A. (2005) Sound Foundations. Macmillan. Rogerson-Revell, P. (2011) English Phonology and Pronunciation Teaching. Continuum. Tench, P. (2011) Transcribing the Sound of English. Cambridge University Press. Hancock, M. (2003) English Pronunciation in Use. CUP. Baker, A. (2006) Ship or Sheep? CUP. Vaughan-Rees, M. (2002) Test your pronunciation. Pearson Education Limited. Hancock, M. (1995) Pronunciation Games. CUP. Hewings, M. (2004) Pronunciation Practice Activities. CUP. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Pěničková (27.01.2022)
Introduction to phonetics and phonology; basic terminology; phonemic chart Speech organs; production of speech English vowels (pure vowels, diphthongs, triphthongs; vowel length, pre-fortis shortening) English consonants (general classification; plosives, fricatives, affricates, nasals and approximants) Connected speech (assimilation; elision; linking) |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Pěničková (24.01.2022)
- 80% docházka - mid-term test z transkripce (bude upřesněno v první hodině) - seminární úkol (bude upřesněno v první hodině) - zápočtový test: teoreticko-praktický test (včetně čtení krátké ukázky nahlas), min. 70%, 1 opravný pokus |