|
|
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (17.03.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (17.03.2021)
LIESSMANN, K.., P. Teorie nevzdělanosti. Omyly společnosti vědění. Praha: Academia, 2008. LIESSMANN, K.., P. Hodina duchů. Praxe nevzdělanosti. Polemický spis. Praha: Academia, 2015. FAJKUS, B. Filosofie a metodologie vědy. Vývoj současnost a perspektivy. Praha: Academia, 2005. WINCH, P. Idea sociální vědy. Brno: CDK, 2004. Doporučená literatura PEŠKOVÁ, J., SCHÜCKOVÁ L. Já člověk… jak dělat vědu o člověku dnes a zítra. Praha: SPN, 1991. BARROW, R., WOODS R. An Introduction to Philosophy of Education. (4th edition) Oxon: Routledge, 2006. FAIRFIELD, P. Education, Dialogue and Hermeneutics. London – N.Y.: Continuum International Publishong Group, 2011. BREZINKA, W. Filozofické základy výchovy. Praha: Zvon, 1996. KOŤA, J., PELCOVÁ N., PEŠKOVÁ J. A KOL. Základy společenských věd. I. díl. Péče o duši (O osobní identitu). Praha: Eurolex Bohemia, 2005. BERGER, P., LUCKMAN, T.. Sociální konstrukce reality. Praha: CDK, 1999. F. GADAMER, GEORG, H. Pravda a metoda. I. a II. díl. Praha: Triáda, 2010. |
|
||
Poslední úprava: Kateřina Esserová, DiS. (17.03.2021)
Je vyžadována aktivní účast na setkáních, předložení zvoleného tématu z filosofie výchovy, které by mělo mít návaznost na téma disertace. Absolvent zpracuje text o rozsahu cca 10 normostran a obhájí jej v rozpravě nad prací.
Další požadavky: Je vyžadována aktivní účast na setkáních, předložení zvoleného tématu z filosofie výchovy, které by mělo mít návaznost na téma disertace. Absolvent zpracuje text o rozsahu cca 10 normostran a obhájí jej v rozpravě nad prací. |