|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (16.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (16.02.2020)
AIJMER, Karin, ed. Corpora and Language Teaching, Amsterdam/Philadelphia: John Benjamins Publishing Company, 2009. 232 s. ISBN: 978-90-272-2307-4. GRANGER, Sylviane, GILQUIN, Gaëtanelle a MEUNIER, Fanny, eds. The Cambridge Handbook of Learner Corpus Research. Cambridge: Cambridge University Press, 2015. 748 s. ISBN 978-1-107-04119-6. HUNSTON, Susan. Corpora in Applied Linguistics. Cambridge: Cambridge University Press, 2002. 241 s. ISBN: 0-521-80583-X. McENERY, Tony and HARDIE, Andrew. Corpus Linguistics: Method, Theory and Practice. Cambridge: Cambridge University Press, 2012. 294 s. ISBN: 978-1-139-16081-0. O’KEEFE, Anne, McCARTHY, Michael a CARTER, Ronald. From Corpus to Classroom: Language Use and Language Teaching. Cambridge: Cambridge University Press, 2007. 315 s. ISBN: 978-0-521-61686-7. REPPEN, Randi. Using Corpora in the Language Classroom. Cambridge: Cambridge University Press, 2010. 104 s. ISBN 978-0-521-14608-1. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (16.02.2020)
Samostatný projekt (výzkum jednotlivého jazykového jevu, příprava cvičení nebo aktivity), jehož výsledky prezentuje student v závěru semináře. |