|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (17.02.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (17.02.2020)
Povinná a doporučená literatura: BENSON, Phil. Teaching and Researching Autonomy. Harlow: Pearson Longman, 2011, ISBN 9781408205013 BETÁKOVÁ, Lucie. Discourse and interaction in English language teaching. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2010, 315 s. ISBN 978-807-2904-778. BETÁKOVÁ, Lucie, HOMOLOVÁ, Eva a Milena ŠTULRAJTEROVÁ. Moderní didaktika anglického jazyka v otázkách a odpovědích. Praha: Wolters Kluwer ČR, a.s. 2017.120 s. ISBN 978-80-7552-486-7 BURNS, Anne a Jack. C. Richards. Learning English as a Second Language. Cambridge: CUP, 2018. ISBN 978-1-108-40841-7 CAZDEN, Courtney B. Classroom discourse: the language of teaching and learning. 2nd ed. Portsmouth, NH: Heinemann, c2001, vi, 208 p. ISBN 03-250-0378-5. CARTER, Ronald a David NUNAN. The Cambridge Guide to Teaching English to Speakers of Other Languages, Cambridge University Press, 2001, 978-0521805162 JANÍK, Tomáš. Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání. 1. vyd. Brno: Paido, 2009a, 119 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 15. ISBN 978-807-3151-867. LIGHTBOWN, Patsy. and SPADA, Nina. How Languages are Learned. Oxford University Press, 2013, ISBN 978-0194541268 LIN, Mei, Mackay, Cheryl. Thinking through Modern Foreign Languages. Cambridge: Chris Kington Publishing Press, 2004, ISBN 9781899857951 MCKAY, Sandra. Teaching English as an International Language: An Introduction to the Role of English as an International Language and Its Implications for Language Teaching. OUP, 2002, ISBN 0-19-437364-9 OXFORD, Rebecca. Teaching and Researching Language Learning Strategies, Harlow: Pearson Education Ltd, 2011. ISBN 978 0582381292 SCHARLE, Ágota a Anita SZABÓ. Learner Autonomy. Cambridge: Cambridge University Press, 200. ISBN 978 0 521 77534 2. SLAVÍK, Jan. Transdisciplinární didaktika: o učitelském sdílení znalostí a zvyšování kvality výuky napříč obory. Brno, Masarykova univerzita, 2017, 455 stran, ISBN 978-80-210-8568-8 WALSH, Steve. Exploring classroom discourse: language in action. New York: Routledge, 2011, ix, 239 p. ISBN 02-038-2782-1. WOODWARD, Tessa. Planning Lessons and Courses. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, ISBN 0521633540. WOODWARD, Tessa. Thinking in the EFL Classes. Helbling Languages, 2011, ISBN978-3-85272-333-4 |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (17.02.2020)
Prezentace, vedení diskuse, portfolio se zadanými úkoly v rámci jednotlivých témat Zkouška – písemná práce, rozprava nad písemnou prací |