|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (20.12.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (12.02.2024)
Cílem tohoto předmětu je podpořit zájem studentů o učitelské obory a motivovat je k dalšímu vzdělávání, vč. pokračování v magisterském studiu zaměřeném na přípravu učitelů všeobecně vzdělávacích předmětů na ZŠ a SŠ. Studenti navštíví čtyři různá školská zařízení. V seminární práci pak uvedou jejich charakteristiku, srovnají je a provedou samostatnou úvahu - reflexe nad smyslem a náplní jejich činnosti. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (28.01.2024)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (20.12.2023)
GAVORA, P. (2010). Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido. MUSILOVÁ, M. (2004). Individuální praxe - metodika a cvičebnice. Olomouc: Univerzita Palackého. MUSILOVÁ, L.; MUSIL, J. (2001). Asistentská praxe. Olomouc: Univerzita Palackého. ŠVEC, V.; FILOVÁ, H.; ŠIMONÍK, O. (2000). Praktikum didaktických dovedností. Brno: Masarykova univerzita.
Webové stránky škol a školských zařízení, která budou v rámci Orientační praxe navštěvována. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (28.01.2024)
Pro udělení zápočtu je nutná účast na setkáních a zpracování písemných reflexí z náslechů (portfolia). Student má na složení zápočtu 3 pokusy, z toho 2 opravné. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (28.01.2024)
Student vykoná praxi v rozsahu jednoho semestru (celkem 60 hodin činností za semestr): 2 hodiny úvodního semináře 4 hodiny závěrečného reflektivního semináře 18 - 20 hodin hospitační a reflektivní činnosti ve škole 34 - 36 hodin samostatné práce a plnění úkolů (vyplňování pozorovacích archů a tvorba portfolia, které bude prezentováno na závěrečném reflektivním semináři), včetně samostudia |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Veronika Blažková, Ph.D. (20.12.2023)
On-line studijní opora: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8014 Heslo pro hosty: akredkpg19 |