|
|
|
||
Kurz je zaměřen na výklad a prohlubování znalostí studentů po střední škole se zaměřením na všechny jazykové dovednosti: poslech a konverzace (vyjádření postoje, názoru, nesouhlasu, atd.), gramatické struktury a rozšiřování aktivní slovní zásoby se zaměřením na školní prostředí. Studenti jsou uvedeni do problematiky praktického využití didakticko-metodologických postupů, způsobů testování, apod.). Různé způsoby praktického využití audio a video materiálů ve výuce.
Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
Ke konci semestru bude studující schopen popsat a vysvětlit hlavní rozdíly školských systémů anglicky mluvících zemí. Studující aplikuje znalosti slovní zásoby typické pro školské prostředí při popisu činností, které musí učitel vykonávat. Studenti vytvoří prezentaci, kde shrnou nabyté znalosti o speciálních poruchách a následně o nich diskutují se studenty a učitelem. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (15.09.2024)
|
|
||
Doporučená literatura: McCarthy, Michael, O´Dell, Felicity. English Phrasal Verbs in Use (intermediate). Cambridge: Cambridge University Press, 2004. ISBN 978-0521527279. Murphy, Raymond. English Grammar in Use (intermediate). Cambridge: Cambridge University Press, 2015. ISBN 978-1107539334. Redman, Stuart. English Vocabulary in Use: Intermediate. Cambridge: Cambridge University Press, 1999. ISBN 978-3125332331. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
Tématické okruhu kurzu: 1. Úvod do rozličných školních systémů v anglicky mluvících zemích, základní terminologie týkající se školství. 2. Jazyk ve třídě, pokyny a instrukce, zadávání testů, základní terminologie týkající se známkování a testování. 3. Dilemata a řešení problémů - modální slovesa a jejich využití při řešení problémů ve třídě. 4. Tvorba prezentací a prezentační dovednosti: slovní zásoba a gramatika nutná ke správné prezentaci. 5. Dodatečná gramatika a slovní zásoba týkající se školního prostředí - prostupuje všemi předcházejícími moduly. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
-docházka 70 procent -zápočtový test z probíraných jevů gram., lexikál. terminologie... minimum 70 procent (1 dodatečný pokus) -prezentace na dané téma Poslední úprava: Kucharská Anna, doc. PhDr. PaedDr., Ph.D. (09.01.2024)
|
|
||
https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8477 (volný přístup) MS Teams - vždy nově utvořený pro aktuální semestr. Zde se ukládají prezentace a jakékoliv dodatečné materiály. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (09.12.2023)
|
|
||
1. Studující popíše a vyjmenuje hlavní rozdíly mezi školskými systémy anglicky mluvících zemí. Zváží výhody a nevýhody našeho a zahraničního systému. 2. Studující identifikuje a vysvětlí základní pojmy týkající se slovní zásoby vztahující se k známkování a testování. Studující porovná zahraniční terminologii s tou českou. 3. Studenti popíší základní modální slovesa používaná v angličtině a na základě modelových situací je ve třídě použije. 4. Studenti vyjmenují základní náležitosti prezentace a následně ji navrhnou a v průběhu semestru odprezentují. 5. Studující aplikuje získanou znalost slovní zásoby týkající se školství v průběhu celého semestru. Poslední úprava: Lašťovička Petr, Mgr. (15.09.2024)
|