|
|
|
||
V rámci předmětu získají studenti teoretické vědomosti a praktické dovednosti nezbytné pro přípravu a vlastní zpracování bakalářské práce. Seznámí se s různými přístupy ke zpracování odborného textu. Získají přehled o základních výzkumných metodách a dovednost s nimi pracovat.
Poslední úprava: Hanušová Jaroslava, PhDr., Ph.D. (06.12.2018)
|
|
||
Cílem předmetu je připravit studenty na zpracování bakalářské práce. Poslední úprava: Hanušová Jaroslava, PhDr., Ph.D. (06.12.2018)
|
|
||
Disman, M. Jak se vyrábí sociologický znalost: příručka pro uživatele. 4., nezměn. vyd. Praha: Karolinum, 2011. 372 s. ISBN 978-80-246-1966-8. FRANCÍREK, F. Bakalářská práce - Co, jak a proč připravit, zpracovat, napsat a zhodnotit (obhájit). 2.vyd. Praha: Ingenio et Arti, 2013.112 s. ISBN 978-80-905287-2-7. GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-7315-185-0. Kohnová, J. Metodika psaní závěrečné práce. V Praze: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2014. 87 s. ISBN 978-80-7290-665-9. ŠAFAŘÍČEK, R.; ŠEĎOVÁ, K. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. 2. vyd. PORTÁL, 2014. 377 s. ISBN 978-80-262-0644-6
Hasmanová Marhánková, J.; Hrešanová, E. První krok na sociologické stezce. Západočeská universita, 2011. 251 s. ISBN 9788070439500. MIOVSKÝ, M. Kvalitativní přístup a metody v psychologickém výzkumu. Praha: Garda, 2006. 332 s. ISBN 80-247-1362-4. ŠIROKÝ, J. Tvoříme a publikujeme odborné texty. Nakladatelství CPress, 2011. 208 s. ISBN 978-80-251-3510-5. Bibliografické odkazy citace dokumentů dle ČSN ISO 690 (01 0197) Poslední úprava: Váchová Alena, Ing. Bc., Ph.D. (28.10.2019)
|
|
||
Požadavky vychází z předpokladu, že student již má promyšlené téma své bakalářské práce (včetně případného výzkumného šetření) a rovněž má téma práce zadané do SIS. Aktivní účast na semináři min. 50 %. Student sepíše a v předem daném termínu odevzdá zápočtovou práci, která bude obsahovat následující části: 1. Student nadefinuje a sepíše cíle své bakalářské práce. 2. Student odevzdá 7 normostran souvislého textu, který se vztahuje k tématu jeho bakalářské práce. 3. Student uvede a přiloží výzkumný nástroj/nástroje (dotazník, otázky řízeného rozhovoru, podmínky pozorování..), který/é bude využívat ve výzkumné části své práce. 4. Student vyzkouší na vybraném vzorku osob zvolenou metodu výzkumu. 5. Student zpracuje získaná data (popř. část dat) a zhodnotí, zda mu zvolená metoda výzkumu a připravený výzkumný nástroj pomůže splnit cíle diplomové práce. V této části student prokazuje schopnost zpracovat získaná data. 6. Student předloží seznam použité literatury. Student odevzdá všechny úkoly v předem domluveném termínu v jednom celistvém dokumentu s hlavičkou BP! Poslední úprava: Váchová Alena, Ing. Bc., Ph.D. (29.01.2022)
|
|
||
1. Charakteristika základních typů pedagogického výzkumu. Poslední úprava: Hanušová Jaroslava, PhDr., Ph.D. (06.12.2018)
|