|
|
|
||
Při praxi student bude využivat znalostí získaných ve studijních předmětech. Praxe je zaměřena na práci se zrakově postiženými a mentálně postiženými žáky. Probíhá pod supervizí zvoleného pracoviště a garanta praxe. Student se aktivně podílí na vzdělávacím procesu, je schopen interpretovat a obhájit jím zvolené postupy, metody, posloupnost, jenž v praxi aplikoval. O své činnosti si vede deník praxe.Dále musí každý student před započetím praxe absolvovat Elektronický kurz před praxemi.
Z zápočtu přinese vytištěný "Certifikát úspěšného splnění kurzu"
Praxe psychopedická i tyflopedická bude probíhat na školách určených dr.Zemkovou
Po domluvě s garantem praxe /dr. Zemková/ lze praxi uskutečnit i na jiné škole, která vzdělává žáky této cílové skupiny Adresu školy/zařízení/ je student povinen nahlásit garantovi praxe nejpozději do 14.2.2022
Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (03.02.2022)
|
|
||
Cílem předmětu je využití znalostí získaných ve studijních předmětech. Praxe je zaměřena na práci se zrakově postiženýni a s mentálně postiženými žáky. Probíhá pod supervizí zvoleného pracoviště a garanta praxe. Student se aktivně podílí i na vzdělávacím procesu, je schopen interpretovat a obhájit jím zvolené postupy, metody, posloupnost, jenž v praxi aplikoval. O své činnosti si vede deník praxe. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (05.02.2020)
|
|
||
Praxi mohou studenti absolvovat na vybrané škole. V případě mimořádných okolností lze s vedoucí praxe (dr. Zemková) dohodnout náhradní plnění. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (03.02.2022)
|
|
||||||
Absolvování praxe v plném rozsahu, který předepisuje studijní plán. Nebude-li možné vzhledem k epidemiologickým opatřením, praxi uskutečnit na vyjmenovavých zařízeních, student bude volit náhradní plnění. O náhradním plnění se domluví s garantem praxe (J. Zemková). K zápočtu student předloží deník praxe a vytištěný certifikát úspěšného splnění kurzu "Proškolení před praxemi". Bude-li výuka v LS online, lze požadované zaslat emailem. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (03.02.2022)
|
|
||
BENDL, S., KUCHARSKÁ, A. (ed.) a kol. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie - skripta pro studenty vykonávající pedagogickou praxi. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2008. ISBN 978-80-7290-366-5. ČAPEK, R. Moderní didaktika. Praha: Grada, 2015. ISBN 978-80-247-3450-7. KEPKA, J., KLEČKOVÁ, G. Pedagogická praxe: metodické pokyny. Vyd. 1. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2007. ISBN 978-80-7043-590-8. PASCH, M. et al. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-054-2. PŘINOSILOVÁ, D. Diagnostika ve speciální pedagogice. Brno 2007.ISBN 978-80-7315-142-3 ŘEZNÍČEK, J., RUSEK, M. DidaEtika. Opora pro studenty na souvislých pedagogických praxích a pro začínající učitele. Praha: Pedf UK, 2014. ISBN 978-80-729-0794-6. VALIŠOVÁ, A., KASÍKOVÁ, H. Pedagogika pro učitele. 2. rozšířené a aktualizované vydání.Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3357-92. Poslední úprava: Zemková Jaroslava, PaedDr., Ph.D. (05.02.2020)
|