|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Kočí, Ph.D. (27.07.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Kočí, Ph.D. (12.09.2023)
Předmět má 5 kreditů dle ECTS, celková časová zátěž studenta odpovídá 125 hodinám. Doba očekávané přípravy na 1 přednášku 90 minut, samostudium literatury (za celý semestr) 13 hodin, práce se studijními materiály (za celý semestr) 13 hodin, plnění průběžných úkolů (za celý semestr) 17 hodin. Příprava na zkoušku 20 hodin. Setkání jsou 90 minut každý týden prostřednictvím ZOOM (přičemž prostřední a závěrečné setkání budou osobně v prostorech kampusu Hybrenská). Po úspěšném zapsání do předmětu Vám bude zaslán Zoom link, na který se prosím přihlaště v narozvrhované době. Prezenace jsou prosím vzhledem k aktuálnosti tématu a odborné literatuře psané v angličtině, výuka je ovšem, stejně jako veškeré povídání a komunikace mezi námi vedená v češtině. Ke kurzu je vytvořen Moodle "Well-being Studentů", ve kterém Vám budou k dispozici všechny studijní materiály. Kurz můžete dohledat zde: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=14020 (klíč do kurzu Vám bude předán po Vašem úspěšném zápise). Kapacita studentů je pro interaktivní formu výuky omezena na 30. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Kočí, Ph.D. (27.07.2023)
- Health and mental well-being of distance education students. Charles University, by Jana Koci & Stewart Donaldson - My Well-being Workbook. Charles University, by Jana Koci - Positive Education: Effect of 11 Weeks Long Well-being Course on Well-being of University Students (A Repeated-Measures Study), by Jana Koci et al. - You’ve Got This: A student’s guide to well-being at university and beyond, by Rachael Alexander. ·Supporting student mental health in higher education, by Stones and Glazzard. - University student mental health: A guide for psychiatrists, psychologists and leaders serving in higher education, by Roberts - The only study guide you’ll ever need: simple tips, tricks and techniques to help you ace your studies and pass your exams! By Jade Bowler - The Flourishing Student: Every tutor’s guide to promoting mental health, well-being and resilience in higher education, by Vailes and Waters. - Student Mental Health and wellbeing in higher education: A practice guide, by Barden and Caleb. ·Why has nobody told me this before? By Julie Smith. - Humanizing Distance Learning: Centering Equity and Humanity in Times of Crisis, by Paul Emerich France - Distance Learning and Mature Students: A Guide to Studying with The Open University, by Kate Scott - The Return to Study Handbook: Study Skills for Mature, Distance, and Workplace Learners, by Chloe Burroughs - Martin Seligman (2018) PERMA and the building blocks of well-being, The Journal of Positive Psychology, 13:4, 333-335, DOI: 10.1080/17439760.2018.1437466 - Seligman, Martin. (2008). Positive Health. Applied Psychology. 57. 3 - 18. 10.1111/j.1464- 0597.2008.00351.x. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Jana Kočí, Ph.D. (18.09.2023)
Předmět je zakončen zápočtem. Studující má na splnění podmínek zápočtu celkem tři pokusy, z toho dva opravné. Udělení zápočtu je podmíněno 70% účastí na on-line výuce, aktivním zapojováním ve výuce, plnění cvičení mezi jednotlivými setkáními, vyplnění dotazníku well-beingu před zahájením výuky a po ukončení výuky (nepovinné, velmi ale oceňované). |