|
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (20.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (31.10.2019)
Studující prokáže znalost kontextu vzdělávání dospělých v České republice. Prokáže porozumění specifickým charakteristikám účastníků a lektorů vzdělávání dospělých, osvojí si vybrané metody vzdělávání dospělých. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (14.09.2021)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (20.09.2019)
Beneš, M. (2014). Andragogika (2., aktualiz. a rozš. vyd). Praha: Grada. Bertl, I. (2018). Aktuální témata teorie a praxe vzdělávání dospělých a seniorů (2. doplněné a rozšířené vydání). Praha: Česká andragogická společnost. Dvořáková, M., & Šerák, M. (2016). Andragogika a vzdělávání dospělých: vybrané kapitoly. Praha: Filozofická fakulta Univerzity Karlovy. Lektor dalšího vzdělávání [Online]. (2006). Retrieved from https://www.narodnikvalifikace.cz/kvalifikace-581-Lektor_dalsiho_vzdelavani
Malach, J., & Chmura, M. (Eds.). (2014). Diagnostika a evaluace ve vzdělávání a učení dospělých. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě. Novotný, P. (2009). Učení pro pracoviště: prostor pro uplatnění konceptu workplace learning v českém prostředí. Brno: Masarykova univerzita. Plamínek, J. (2014). Vzdělávání dospělých: průvodce pro lektory, účastníky a zadavatele (2., rozš. vyd). Praha: Grada. Průcha, J. (2014). Andragogický výzkum. Praha: Grada. Půbalová, B. (Ed.). (2018). Vzdělávání dospělých v České republice: výstupy z šetření Adult Education Survey 2016. Praha: Český statistický úřad. Veteška, J. (2017). Úvod do teorie vzdělávání dospělých a andragogiky. Ústí nad Labem: Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem.
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (20.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D. (20.09.2019)
Zadání všech úkolů bude upřesněno na semináři a v LMS Moodle |