|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (08.04.2020)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ondřej Hrabec, Ph.D. (28.01.2020)
VYGOTSKIJ, L. S. Myšlení a řeč. Praha, SPN 1976. VYGOTSKIJ, L. S. Vývoj vyšších psychických funkcí. Praha: Svoboda, 1976. FERNYHOUGH, Ch. a LOYD, P. (eds.) Lev Vygotsky. Critical Assessments (Critical Assements of Leading Psychologists). London: Routledge, 1998 (4 díly, 1904 stran). ROGOFF, B. a WERTSCH, J. V. (Eds.), Children’s learning in the “zone of proximal development”—New directions for child development (pp. 7-18). San Francisco: Jossey-Bass, 1984. VALSINER, J. a van der VEER, R. The social mind: Construction of the idea. New York: Cambridge University Press, 2000. VALSINER, J. Culture in minds and societies. New Delhi: Sage, 2007 BLANK, M. a WHITE, S. Activating the Zone of Proximal Development in School: Obstacles and Solutions, in P. Lloyd & C. Fernyhough (Eds.) Lev Vygotsky: Critical Assessments; Part 14: Applying ZPD to Education and Learning. VALSINDER, J. a van der VEER, R. On the social nature of human cognition: an analysis of the shared intellectual roots of Georg Herbert Mead and Lev Vygotsky. London: Routledge, 1999. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Ondřej Hrabec, Ph.D. (28.01.2020)
Zápočet bude udělen na základě docházky (tolerance tří absencí) a kvalitního splnění všech průběžných úkolů a kvality závěrečné seminární práce. |