|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Iva Beránková (06.10.2019)
|
|
||||||||||||||||||||||
Poslední úprava: Kateřina Entnerová, DiS. (28.08.2023)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Iva Beránková (06.10.2019)
BARTON, Keith C - LEVSTIK, Linda S.: Doing history: Investigating with children in elementary and middle schools. Routledge, 2011. BENEŠ, Zdeněk - GRACOVÁ, Blažena - PRŮCHA, Jan: Sondy a analýzy: učebnice dějepisu-teorie a multikulturní aspekty edukačního média. Ústav pro informace ve vzdělávání-Divize nakladatelství Tauris, 2009. KRATOCHVÍL, Viliam: Modely na rozvijanie kompetencii ziakov. Stimul, 2004. LABISCHOVÁ, Denisa: Genderová dimenze zahraničních učebnic dějepisu: obsahová analýza edukačního média. Sborník prací Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, řada společenských věd. 2015, roč. 29, s. 95-110. NAJBERT, Jaroslav: Dějepisné narativy normalizace v učebnicích. In: KOPAL, Petr (ed.): Film a dějiny 4: Normalizace. ÚSTR – Casablanca, Praha 2014, s. 539–555. PINKAS Jaroslav: Meziválečné období v německých učebnicích dějepisu. In: GONĚC, Vladimír (red.): Česko-slovenská historická ročenka 2011. Academicus, Brno 2011, s. 173–179. PRŮCHA, Jan. Učebnice: teorie, výzkum a potřeby praxe, in: MAŇÁK, Josef – KLAPKO, Dušan (ed): Učebnice pod lupou. Brno: Paido, 2006, s. 9-21. |