|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Robert Skopek (22.09.2017)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Jana Kepartová, CSc. (13.05.2019)
ČAPEK, V. a kol. Didaktika dějepisu II, Praha: SPN, 1998. HOMEROVÁ, M. Jak může vypadat výuka dějepisu v muzeích a skanzenech aneb umí pedagogové využít nabídky této výuky? Učitelské noviny 1997, s. 19-20. JULÍNEK, S. a kol. Základy oborové didaktiky dějepisu, Brno: MU, 2004. PETRYL, J. Zkušenosti ze spolupráce školy a muzea při vyučování dějepisu, Praha: SPN, 1962. PASÁK, T. Muzea a školy. Společenské vědy ve škole, 1987/2, č. 10, s. 281-3. ŠPÉT, J. - BARTŮŠKA, V. Ke spolupráci muzeí a galerií se školami, Společenské vědy ve škole, 1984/5, č. 5, s. 144-146. Dále dle tématu exkurze. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Václava Kofránková, Ph.D. (26.01.2023)
Předmět nemá vstupní požadavky. |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Jana Kepartová, CSc. (13.05.2019)
Předmět je zakončen zápočtem. Zápočet se uděluje za kvalitní ústně přednesený referát na předem domluvené téma, který odezní během exkurze. Pokud není refrát shledán vyučujícími kvalitním, je nutné dodat po skončení exkurze jako podklad pro zápočet zlepšenou písemnou verzi. |