|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (30.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (10.09.2023)
Práce se studijními materiály: 20 hodin Plnění průběžných úkolů: 10 hodin Seminární práce: 15 hodin Příprava na zápočet: 25 hodin |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (10.09.2023)
Základní: BILBROUGH, Nick. Dialogue activities: exploring spoken interaction in the language class. Cambridge: Cambridge University Press, 2007. Cambridge handbooks for language teachers. ISBN 9780521689519. LADOUSSE, Gillian Porter. Role play. Oxford: Oxford University Press, 1989. Resource books for teachers. ISBN 019437095X. MALEY, Alan, DUFF, Alan. Drama techniques in language learning: a resource book of communication activities for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press, 1991. Cambridge handbooks for language teachers. ISBN 0521288681. Doporučená: KAO, Shin-Mei, O'NEILL, Cecily. Words into worlds: learning a second language through process drama. Stamford, Conn.: Ablex, c1998. ISBN 1567503691. Scenario, http://scenario.ucc.ie |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (10.09.2023)
Dramatická výchova a divadlo ve výuce cizích jazyků. Divadelní improvizace ve výce AJ. Práce se scénářem. Proces divadelní inscenace jako prostředku výuky cizích jazyků. Základní herecké a režijní dovednosti. Učitel v roli. |
|
||
Poslední úprava: Mgr. Barbora Müller Dočkalová (01.10.2023)
- Aktivní účast na seminářích (max. 2 absence) - Plnění dílčích úkolů - Důkladné prostudování zadané kapitoly/článku/knihy, písemné shrnutí pro ostatní účastníky kurzu, zanesení do společného souboru - Nácvik a prezentace krátké scény podle existujího scénáře (ve skupinách) - Tvorba/výběr aktivity založené na technikách dramatické výchovy nebo tvorba krátkého scénáře/dialogu, to vše zaměřené na specifické učivo AJ, písemné zpracování aktivity a zanesení do společného souboru |