|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. (13.08.2020)
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Petr Chalupský, Ph.D. (31.05.2020)
Cunningsworth, A. (1995). Choosing Your Coursebook. Macmillan Heinemann. ISBN: 0-435-24058-7. Doff, A. (1988). Teach English: atraining course for teachers. Cambridge, Cambridge University. ISBN: 0-521-34863-3. Grant, N. (1987). Making the Most of your Textbook. Longman. ISBN: 978-0582746244. Harmer, J. (2001). The practice of English language teaching. Longman: Pearson Education. ISBN: 0-582-40385-5. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. (2007). Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze. ISBN: 978-80-87000-37-3. Rámcový vzdělávací program pro gymnázia.(2007). Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze. ISBN: 978-80-87000-11-3. Scrivener, J. (2011). Learning teaching: the essentials guide to English language teaching. Oxford:Macmilan. ISBN: 978-1-4050-1399-4. Společný evropský referenční rámec. (2002). Univerzita Palackého v Olomouci. ISBN: 80-244-0404-4. Tomlinson, B. (Ed.). (2011). Materials Development in Language Teaching. Cambridge University Press. Vybrané kapitoly. ISBN: 978-0-521-15704-9. Ur, P. (1991). A Course in Language Teaching.Cambridge University Press. ISBN: 978-0-521-44994-6. |