|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (10.09.2022)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (29.01.2020)
HELUS, Zdeněk. Sociální psychologie pro pedagogy. Grada, 2007.
KOLLÁRIKOVÁ, Zuzana; PUPALA, Branislav (ed.). Předškolní a primární pedagogika. Predškolská a elementárna pedagogika. Portál, 2001.MAREŠ, Jiří. Pedagogická psychologie. Portál, 2013.
PAVELKOVÁ, Isabella. Motivace žáků k učení: perspektivní orientace žáků a časový faktor v žákovské motivaci. Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2002.
ŠTECH, Stanislav. Profese učitele. Kapitoly ze školní pedagogiky a školní psychologie (139–144). Praha: Univerzita Karlova, 2010.
VÁGNEROVÁ, Marie. Vývojová psychologie. Dětství a dospívání. Karolinum Press, 2012.
|
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (10.09.2022)
Předmět je tvořen následujícími tématy, kterým se věnují jednotlivá setkání: |
|
||
Poslední úprava: doc. PhDr. Irena Smetáčková, Ph.D. (10.09.2022)
Kurz je zakončen na základě: - aktivní účasti - tří průběžných úkolů - závěrečného písemného testu |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Barbora Loudová Stralczynská, Ph.D. (26.01.2020)
Odkaz na kurz v Moodle je: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=8645 (heslo pro hosta je akreditaceUMS2020). |