|
|
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (15.09.2018)
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Milena Kmentová, Ph.D. (13.10.2020)
Pokud to umožní epidemická situace, bude předmět vyučován presenčně na základě výjimky pro umělecké činnosti do 15 osob, a to s oporou o dostupné videonahrávky. Nebude-li možno (z obecných nebo individuálních důvodů), přejde se plně do distanční formy s oporou o Moodle a Teams. https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=11085 |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (13.09.2018)
KODEJŠKA,.- POPOVIČ,M. Příručka klavírních doprovodů a dirigování písní v MŠ a ZŠ. Praha: Portál, 1996. ISBN:80-7178-099-5. KODEJŠKA,. Výběr lidových a umělých písní pro děti v MŠ a ZŠ. Praha: Hv, 2015. Kodejška, M. Individuální záznamové listy ke hře na klavír pro studenty Učitelství pro MŠ. A program, B program. Praha: K Hv, 2015. DROPOVÁ,A. Hráme na klavíri a keyboarde. Prešov: Súzvuk, 2004. ISBN:80-968600-3-8. |
|
||
Poslední úprava: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc. (13.09.2018)
Aktivní účast v on-line plnění studijních úkolů (nahrávky určených skladeb a písní pro děti v předškolním věku), které vyučující studentům zpětně vyhodnocuje. Obsah přehrávky k získání klasifikovaného zápočtu: a) Přednesová skladba ze 3. semestru dle vlastní volby. |