Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (08.01.2018)
Vlastní výuka je organizována jako tvůrčí dílna s týmovou prací všech účastníků. Témata jsou zaměřena na vzduch, vodu, využití badatelské metody, domácí a dlouhodobé pokusy, soutěže, dramatizace a kouzla. Cílem je získat zkušenosti a náměty pro realizaci rozvoje přírodovědné gramotnosti a pregramotnosti v učitelské praxi mateřských škola a 1. stupně ZŠ.
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (20.05.2019)
The course is organised as a creative workshop with teamwork of all participants. The topics are focused on air, water, the use of inquiry method, home and long-term experiments, competitions, dramaturgy and faery. Its goal is to gain experience and themes for realization of science literacy and pre-literacy development in kindergarten and elementary school teching practice.
Literatura
Poslední úprava: doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D. (20.05.2019)
BENEŠ, P., KÖHLEROVÁ, V., PUMPR, V., KUDRNA, T. 100 přírodovědných pokusů: objevné cesty vlastního poznávání od přírodovědné pregramotnosti dětí k přírodovědné gramotnosti dospělých, Lach-ner, 2013.