|
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
|
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
Studující v průběhu observační praxe ve škole zaznamená a analyzuje vzdělávací a výchovné situace, k jejich analýze využije vhodné psychologické, sociálně pedagogické a obecně didaktické koncepty. Ve skupině diskutuje perspektivy žáků a učitelů, s oporou o odbornou argumentaci navrhuje alternativní způsoby řešení praktických situací. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (30.10.2019)
Bendl, S., Kucharská, A. (Ed., 2008) Školní pedagogika a školní psychologie. Praha: PedF UK. |
|
||
Poslední úprava: PhDr. Magdalena Richterová, Ph.D. (13.09.2019)
- 100% účast na praxi. Při absenci jsou studenti povinni se předem omluvit (osobně, písemně, telefonicky) ve škole nebo u vyučujícího, který vede seminář Pedagogické reflexe pedagogické praxe. Absence je omlouvána pouze v závažných případech. Neúčast jsou studenti povinni si nahradit po domluvě s vyučujícím , který vede seminář Pedagogické reflexe pedagogické praxe. - Vypracování úkolů zadaných v portfoliu.
|
|
||
Poslední úprava: MARKOVAK/PEDF.CUNI.CZ (22.10.2012)
Aktivity: - pozorování vyučovacích hodin i mimo aprobační obory Tematické okruhy: " Učitel, učitelská profese, sebereflexe studentů, sebeuvědomění a sebepojetí posluchačů vzhledem k nárokům |