|
|
|
||
Poslední úprava: KUCIREK/PEDF.CUNI.CZ (24.08.2014)
|
|
||
Poslední úprava: MARADOVA/PEDF.CUNI.CZ (30.10.2010)
Cílem předmětu je vysvětlit základní pohledy konstruktivismu, přiblížit teorii systemického myšlení a komunikace i poznání. |
|
||
Poslední úprava: KUCIREK/PEDF.CUNI.CZ (24.08.2014)
Bertrand,Y.,Soudobé teorie vzdělávání, Praha : Portál, 1998.ISBN 80-7178-216-5 BATESON, G., Mysl/příroda. Praha : Malvern, 2006. ISBN 80-86702-19-7 SCHLIPPE,A.V., SCHWEITZER,J., Systemická terapie a poradenství. Brno: Cesta, 2001. ISBN 80-7295-013-4 LUDEWIG,K., Systemická terapie a poradenství. Praha: Pallata, 1994. ISBN 80-901710-0-1 |
|
||
Poslední úprava: TLARILO/PEDF.CUNI.CZ (05.09.2013)
Požadavky ke klasifikovanému zápočtu - má 2 části: - 1. část klasifikovaného zápočtu - odevzdání seminární práce dle sdělených požadavků a úspěšné obhájení seminární práce (v případě neúspěchu je možné postup opakovat pouze 1x), - 2. část klasifikovaného zápočtu - písemný test (min. úspěšnost 75 % |
|
||
Poslední úprava: KUCIREK/PEDF.CUNI.CZ (24.08.2014)
1. Teorie systemického myšlení, využití konstruktivistického přístupu ve výuce 2. Systemická teorie komunikace, její uplatnění v praktickém životě ( H.R.Maturana, H.v. Foerster, G.Bateson) 3. Metody konstruktivismu v pedagogickém procesu (výuce) v interpretaci J.Piageta. 4. Konstruktivistické didaktické postupy (vyjadřování prekonceptů, nebo jejich odmítání) 5. Etika systemického přístupu v našem jednání - odpovědnost. |