|
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (28.10.2019)
|
|
||
Poslední úprava: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (28.10.2019)
Cílem předmětu je, aby byl student schopen samostatně navrhnout a realizovat projekt podpory zdraví, který bude odpovídat dané věkové skupině. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (28.10.2019)
HOLČÍK, J. Zdravotní gramotnost a její role v péči o zdraví. Brno : MSD, 2009. ISBN 978-80-7392-089-0. MARÁDOVÁ, E. Školní vzdělávací program. Výchova ke zdraví. Praha : Fortuna, 2006. MZ ČR, WHO. Zdraví 21 - zdraví do 21. století. Praha : 2001. 147 s. ISBN 80-85047-49-5. Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha : MŠMT, 2009. PÁNEK, J.;POKORNÝ J.; DOSTÁLOVÁ J. Základy výživy a výživová politika. VŠCHT Praha, 2007. ISBN: 978-80-7080-468-1. DOSTÁLOVÁ J.; KADLEC P. Potravinářské zbožíznalství. Key publishing, 2014. ISBN: 978-80-7418-208-2. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (28.10.2019)
Student samostatně připraví návrh projektu podpory zdraví pro vybranou věkovou skupinu. |
|
||
Poslední úprava: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. (28.10.2019)
Úloha pedagoga v procesu podpory správného životního stylu. Výživová doporučení pro obyvatele ČR. Správný motorický rozvoj dětí školního věku. Projektové vyučování. |