|
|
|
||
Kurz je realizován formou interaktivního semináře. Poskytuje základní vhled do problematiky nadaného žáka na počátku školní docházky.
Studijní zátěž: 4 hod přímá výuka, 25 hod sběr dat, příprava a zpracování seminární práce, 46 hodin samostudium odborné literatury a plnění průběžných úkolů dle zadání vyučující v LMS Moodle.
Poslední úprava: Horská Petra, Mgr., Ph.D. (13.09.2019)
|
|
||
Kurz je ukončen zápočtem, jehož získání je podmíněno: 1) aktivní účastní na prezenčním setkání 2) vypracováním kazuistiky nadaného žáka v rozsahu 2-3 normostran nebo realizováním a vyhodnocením výzkumného šetření zahrnujícího 5 respondentů (učitelů z praxe) Poslední úprava: Krčmářová Tereza, PhDr., Ph.D. (14.10.2018)
|
|
||
Dočkal, Zaměřeno na talenty, NLN, Praha 2005 Hříbková, L. Nadání a nadaní. Pedf UK, Praha 2005 Hříbková, L. Nadaný žák na 1.stupni ZŠ in: Vyskočilová a kol. K současným problémům vnitřní transformace primární školy, Pedf UK, Praha 1998 Jurášková, J. Základy pedagogiky nadaných, Formát, Pezinok 2003 Laznibatová, J. Nadané dieťa, Iris, Bratislava 2001 Monks, F.J., Ypenburg I.H. Nadané dítě, Grada, Praha 2002 Pash M. a kol. Od vzdělávacího programu k vyučovací hodině. Portál, Praha 1998-kapitola 7.1 Poslední úprava: KRCMARO/PEDF.CUNI.CZ (06.02.2012)
|
|
||
1. teorie nadání 2. charakteristiky nadaných žáků- pedagogická diagnostila 3. možnosti podpory speciálních vzdělávacích potřeb nadaných žáků na počátku školní docházky Poslední úprava: KRCMARO/PEDF.CUNI.CZ (01.02.2012)
|