|
|
|
||
Poslední úprava: Mgr. Kateřina Novotná, Ph.D. (17.01.2013)
|
|
||
Poslední úprava: GREGER/PEDF.CUNI.CZ (11.10.2009)
Gabal, I. et al. Analýza sociálně vyloučených romských lokalit a absorbční kapacity subjektů působících v této oblasti. Praha: GAC, 2006. Greger, D.; Ježková, V. (eds.). Školní vzdělávání. Zahraniční trendy a inspirace. Praha : Karolinum, 2006. Greger, D. Koncept spravedlivosti a diferenciace žáků. In WALTEROVÁ, E. a kol. Úloha školy v rozvoji vzdělanosti. 2. díl. Brno: PAIDO, 2004, s. 362-370. Matějů, P.; Straková, J. (eds.) (Ne)rovné šance na vzdělání: Vzdělanostní nerovnosti v České republice. Praha: Academia, 2006. |
|
||
Poslední úprava: GREGER/PEDF.CUNI.CZ (17.09.2010)
Témata kurzu:
1. Spravedlivost ve vzdělávání: základní pojmy a teorie.
2. Časná diferenciace žáků v ČR a její dopady na kvalitu a spravedlivost vzdělávání - mezinárodní srovnání
3. Jak se pozná spravedlivý vzdělávací systém?
4. Vzdělávání Romů v ČR - opatření české vzdělávací politiky a jejich (ne)účinnost
5. Přístup k různým skupinám znevýhodněných žáků v Evropě
6. Co žáci považují za spravedlivé a co chtějí od svých učitelů?
|