|
|
|
||
Poslední úprava: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
|
|
||
Poslední úprava: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
Navázat na část I, zvýšit schopnost skloubit RVP s rozvojem logického myšlení, schopnost vědomě sledovat logickou stránku problému. |
|
||
Poslední úprava: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (02.06.2009)
Marchini, C. Kaslová, M. Substitution In SEMT 2003, UK PedF: Praha, 2003 Tanská, N. Co mi řekl semafor. Albatros: Praha Veberová a kol. Těšíme se do školy. Albatros: Praha 1987 Učebnice matematiky pro 1.st. ZŠ Hejný a kol. Teoria vyučovania matematice. Malinová, E. Didaktika matematiky pro 1. st. ZŠ Pracovní listy Další dle potřeb a zájmu na semináři. |
|
||
Poslední úprava: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.05.2009)
test |
|
||
Poslední úprava: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (27.01.2012)
1. Kvantifikovaný výrok a jeho role v komunikaci, kvantifikace a proces zobecnění, podmínky pro zobecnění, práce s matematickou větou. |
|
||
Poslední úprava: KASLOVA/PEDF.CUNI.CZ (26.05.2009)
absolvování kurzu Základy logiky a logického mylšení I |